.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری شوهر قاتل در كمتر از 3 ساعت در بابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر گفت: مردي كه روز گذشته همسرش را در شهرستان بابلسر به قتل رساند بود، با تلاش ماموران پليس در كمتر از سه ساعت دستگير شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمدرضا نعمت‌پور نيازي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پي تماس با كلانتري منطقه رودبست در روز گذشته مبني بر وقوع يك فقره قتل، بلافاصله ماموران انتظامي به محل اعزام شدند.
‌وي افزود: ماموران با بررسي‌هاي انجام شده به اين نتيجه رسيدند كه قاتل اين زن، همسر وي است و بر اساس شواهد نيروهاي تشخيص هويت و آگاهي بابلسر در محل حاضر شدند و با نمونه‌برداري از خون موجود متوجه شدند كه قاتل، همسر اين زن است.
فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر گفت: پس از حدود سه ساعت قاتل دستگير شد و به جرم خود اينگونه اعتراف كرد.
وي با اشاره به اينكه اختلاف شديد خانوادگي موجب اين قتل شد، قاتل اعتراف‌هاي خود را اينگونه بيان كرد.
نعمت‌پور ينازي تصريح كرد: ساعت 10 صبح به منزل آمدم و از آنجايي كه با همسرم اختلافات شديدي داشتم و 20 روز هم بود كه در محل كار خود زندگي مي‌كردم، وي در حال انجام كارهاي منزل بود كه من زنجيري كه از قبل در خانه داشتم برداشتم و او را به اتاق خواب بردم.
وي ادامه داد: در حالي كه او فرياد مي‌زد و كمك مي‌خواست من هم چند‌ ضربه با زنجير به سر او وارد كردم و پس از اينكه متوجه شدم كه در زير ضربات متعدد و شديد من جان باخت، دستم و زنجير را شسته و با آژانس به محل نزديك كارم رفتم و از آنجايي كه نمي‌خواستم محل كارم شناسايي شود، در نزديكي محل كار از آژانس پياده شده و ماشين ديگري را گرفتم و به سر كارم رفتم كه در حدود كمتر از سه ساعت ماموران محل اختفاي من را شناسايي كرده و مرا دستگير كردند.
نيازي افزود: توسط راننده آژانس اول وي را شناسايي و با پيگيري‌هاي سريع محل اختفاي وي كه در يك مرغداري بود را پيدا كرديم و با فرض اينكه براي مرغداري دانه مرغ آورديم، وي را از محل اختفا بيرون آورده و دستگير و پرونده تشكيل و به مراجع قضايي براي رسيدگي ارجاع داده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.